Bloompost använder cookies. Om vår cookiepolicy

Dölj denna varning
  • Skapa din egen gåva
  • Beställ innan kl 12, leverans nästa dag (tis-fre)
  • Unik brevlådeöverraskning

FAQ

Hittar du inget svar på din fråga? Skriv in frågan i kontaktformuläret och skicka oss ett meddelande.

  • Kommer blommorna att vara färska vid leveransen?

    Absolut! Du köper våra blommor med en garanti. Blommorna går fräscha från odlaren i den patenterade folien och kan vara 5 dagar utan vatten, varefter de förblir färska i en vas med vatten i över en vecka. I det osannolika fallet att något går fel (det är fortfarande en produkt av naturen) kommer vi att ersätta det.

  • Vad är hemligheten med att blommorna håller sig färska så länge?

    Vi packar blommorna i speciellt patenterat folie. Folien innehåller mikroskopiska hål. Fukten förblir i förpackningen och bara lite syre kan nå blommorna. Rätt nog för att hålla blommorna vid liv och inte tillräckligt för att hindra dem från att växa. Blommorna är som om de sover. Detta gör att blommorna kan vara i sin förpackning i tre till fem dagar utan vatten och kyla, varefter de förblir färska i vasen ytterligare en vecka.

  • När kommer blommorna att levereras?

    Beställ våra brevlådor eller buketter före kl. 12.00 för leverans nästa dag. (Med undantag för leverans på lördag och söndag, vi kan tyvärr inte leverera på lördag och söndag).
    Du väljer leveransdatum - detta kan också vara inom ett par månader.

    COVID-19
    Som ett resultat av Coronaviruskrisen kan ett antal saker bli annorlunda än vanligt och leveransförseningar kan inträffa i Sverige

  • Vad händer om mottagaren inte är hemma?

    Beställde du en brevlåda? Då behöver inte mottagaren vara hemma; den praktiska förpackningen garanterar att blommorna passar genom brevlådan.


  • Vad är fraktkostnaderna?

    Fraktkostnaderna för beställningar inom Sverige är:
    Brevlåda blommor: 49 kr (leverans tisdag till fredag)

     

  • Kan jag få mina blommor levererade på helger?

    I allmänhet kommer Bloompost inte att leverera på helger utom för mors dag, alla hjärtans dag och jul.
    Det kan hända att du inte får din brevlådegåva på en regional banklov, vi kommer att se till att leverera så snart som möjligt efter den regionala bankhelgen.

  • Kan jag göra flera beställningar?

    Säker! Finns det fler människor du vill överraska med blommor? Välj sedan "överraska någon annan" och betala på en gång.

  • Vilka betalningsmöjligheter har jag?

    Du har möjlighet att betala med Maestro, Mastercard, Visa-kort. klarna, Swish, Applepay och Paypal.
    Din beställning kommer att utföras och skickas omedelbart efter att betalningen har mottagits av oss, eller på det senare datumet om du har angett detta i beställningen.

  • Var kan jag ange min rabattkod eller kupongkod?

    Kupongkod
    I webbshopens betalningsmiljö kan du ange olika kupongkoder. När du har skrivit din gåva anger du leveransinformationen och anger köpkortet på bloompost.se  När du har kontrollerat din beställning klickar du på 'Kassa'. Du skickas direkt till vår betalningssida. Du kan välja på betalningssidan hur du vill betala och med vilket presentkort. Ange det och klicka på 'Lägg till kupongkod'. Värdet på den (giltiga) koden dras sedan direkt från det totala beloppet.

    Kupongkod kan användas i delar och flera Kuponger kan bytas ut samtidigt.

    Rabattkod
    Du kan ange din rabattkod i webbshopens kundvagn. Efter att du har skrivit din gåva anger du leveransinformationen och skriver in kundvagnen på bloompost.se. Du kommer att frågas direkt om du har en rabattkod. Ange den och klicka på 'Lägg till'. Värdet på (giltig) rabattkod dras sedan direkt från det totala beloppet.

    Du kan ange högst en rabattkod per beställning.

  • Kan man skicka blommor utomlands?

    Tyvärr är det inte möjligt att skicka blommor utomlands. Besök vår nederländska webbplats Bloompost.nl eller Bloompost.co.uk om du vill skicka din present till Nederländerna eller United kingdom.

  • Jag skulle vilja beställa fler brevlådeblommor för mitt företag, är det möjligt?

    Kontakta oss via service@bloompost.se så förklarar vi möjligheterna för ditt företag:

    I exempel:
    * Ditt eget konto på vår webbplats med möjlighet att kombinera alla uppskjutna betalningar på en faktura
    * Designa ditt eget gratulationskort
    * Vår ordertjänst, vilket minskar ditt arbete
    * Skräddarsydd förpackning
    * Potentiella rabatter drivna med volym

  • Kan man även skicka blommor anonymt?

    Jo det kan du! Mottagaren ser bara det personliga meddelandet på gratulationskortet som du skrev in i "Steg 3 - Personlig text". Om du inte har angett ett personligt meddelande eller lagt till ett gratulationskort med beställningen.
    Din personliga information ges aldrig till tredje parter, inte ens till mottagaren av en BloomPost.

Kontakt

 

Fyll i kontaktformuläret
Du får svar inom en arbetsdag.
Maila oss
Vi svarar inom en arbetsdag.
Fråga oss på Facebook
Du får svar inom några timmar

Adress

e-Flora B.V
Betula 1, 1424 LH De Kwakel 
service@bloompost.se
VAT-nummer: SE502084315601
Org-nummer: 502084-3156