Bloompost använder cookies. Om vår cookiepolicy

Dölj denna varning
  • Skapa din egen gåva
  • Beställ innan kl 12, leverans nästa dag (tis-fre)
  • Unik brevlådeöverraskning

 Returvillkor
 
Inte levererad
Vi gör vårt bästa för att förhindra detta, men på grund av oförutsedda omständigheter kommer paketet inte alltid fram till destinationen. Om ett paket inte levereras på det förväntade leveransdatum, kontrollera följande:
1.     Kontrollera att adressen i orderbekräftelsen är korrekt
2.     Fråga grannarna om de har fått blommorna
3.     Vänta en dag till. (Våra blommor är packade med en speciell folie, så deras kvalitet försämras inte under denna försening)
Om paketet fortfarande inte levereras, skicka ett mejl till vår kundtjänst, service@bloompost.se, så skickar vi gärna ditt paket igen eller hittar en annan lämplig lösning.
 
 
Kvalitet
 
Även om våra blommor är noggrant utvalda och försiktig förpackade, är de fortfarande en känslig produkt, så blommorna kanske inte lever upp till sin friskhetsgaranti eller förstörs under transporten. Om detta händer, vänligen skicka en bild av blommorna till vår kundtjänst, service@bloompost.se så snart som möjligt, helst 3 dagar efter leverans. Med detta kommer vi antingen att återbetala dina pengar eller skicka blommorna igen. När det gäller mindre objekts, t.ex. en vas eller ett kort som ankommer skadad eller saknas, kontakta oss så hittar vi en lämplig lösning.
 
 
Retur
 
På grund av blommans naturliga känslighet accepterar vi inte returer, som tidigare nämnts erbjuder vi dock återbetalning eller att skicka blommorna igen. När det gäller icke-färska produkter som torkade blommor eller pussel accepterar vi inte heller returer. Om du vill returnera dessa produkter erbjuder vi också rabattkod, återbetalning eller att skicka igen. Kontakta kundtjänst, service@bloompost.se så hittar vi en lämplig lösning.
 
Återbetalningar
 
Om du har erbjudits en återbetalning, återbetalar vi det avtalade belopp inom två dagar.
Notera att bankerna kan ta ytterligare 3–5 dagar att slutföra återbetalningen. 
 
Ersättningar
 
Om du har erbjudits en ersättning, notera att vissa av våra blommor är beroende av tillgänglighet.
Om det finns svårigheter att leverera blommor som lever upp till våra standarder, förbehåller vi oss rätten till att ersätta alla produkter med en alternativ produkt med liknande stil och liknande värde och kvalitet. Vi kommer alltid att avgöra vilken ersättning i samråd med kunden.
 
Ange gärna ditt beställningsnummer när du kontaktar kundtjänst!